<contingut dinàmic TWITTER>

<Aquest espai no és visible pels visitants del web>



<contingut CURSOS ESCOLARS>

<Aquest espai no és visible pels visitants del web>


EDUCACIÓ
PRIMÀRIA


A L’ETAPA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA PORTEM A TERME PROJECTES, RACONS I REPTES.

TREBALL PER PROJECTES:

  • Plantegem reptes i preguntes claus a l’alumnat i a través de diverses activitats, a on es potencia el descobriment, la curiositat i l’interès, els alumnes fan recerca, investiguen i acaben creant un producte final.
  • Els alumnes són els creadors del seu propi aprenentatge, ja que es parteix dels seus coneixements previs i l’aprenentatge que n’extreuen és útil i significatiu per a la seva vida real.
  • Alguns dels projectes que s’estan portant a terme aquest curs interrelacionant les àrees de llengua catalana i coneixement del medi són:

El món de les abelles, Com dormen els cavalls...drets o estirats?, D’on ve el món?, Un viatge per les comarques de Catalunya.

En els projectes es potencia el treball cooperatiu en què l’alumnat té l’oportunitat de cooperar amb un equip, conèixer diferents rols, compartir el seu coneixement amb els seus companys/es, arribar a acords, prendre decisions, tenir empatia, saber-se escoltar, i així millorar les seves habilitats socials i comunicatives i que el seu coneixement s’enriqueixi i evolucioni.

RACONS:

  • Són propostes d’aprenentatge que es plantegen a l’alumnat en grups cooperatius o de forma individual.
  • Es treballen diferents continguts o destreses de forma vivencial i es potencia l’autonomia de l’alumnat. Els racons serveixen per reforçar, ampliar o anticipar alguns continguts que no es veuen reflectits en els projectes i que cal treballar, o bé, que cal tractar abans de treballar-los en els projectes.
  • Aquest curs en tots els cursos de Primària es porten a terme racons en diverses àrees (llengua catalana, Matemàtiques i llengua anglesa “workshops”) en funció de les necessitats de cada curs.

REPTES:

  • Es plantegen en els cursos de Cicle Mitjà i Cicle Superior.
  • Cada equip de treball cooperatiu escull un dels reptes plantejats i, mitjançant la recerca i la investigació, ha de resoldre les preguntes i superar, amb el seu equip, les fases que se li plantegen.
  • Un cop l’equip tingui resolt el repte haurà de presentar-lo oralment.

CICLES:

 CICLE INICIAL


 CICLE MITJÀ


 CICLE SUPERIOR


GALERIA IMATGES

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l’anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies.